7 utilizari ale autocolantului pentru antreprenori

Folia de autocolant printat reprezinta modalitatea perfecta de personalizare a unui business. Cand vine vorba de evidentierea unei afaceri, acesta reprezinta o solutie inteligenta.  Intrucat cele mai multe autocolante sunt sursa de culoare si instrumente de consolidare a imaginii, acestea sunt elemente proprii activitatii de advertising.

Fata de alte unelte de marketing acestea au o arie mare de utilizare. Pot fi folosite in interior, pentru exterior, pentru cresterea vizibilitatii si crearea unei imagini personale. Atrag prin culoare, dimensiune si forma, deci sporesc personalitatea reclamei.

Pe piata exista o varietate mare de autocolante, fapt ce le transforma in instrumente de reclama valoroase. Aceasta metoda de personalizare poate fi folosita pentru  autoturisme, vitrine, autovehicule de transport, standuri expozitionale si nu numai. Cele mai aspectuoase panouri personalizate sunt realizate cu ajutorul acestor autocolante.

Ce este un autocolant printat

Inainte de a descoperi cum poate un autocolant printat sa influenteze imaginea firmei este esential sa se cunoasca cateva detalii legate de constructia acestora. Un autocolant printat, in fapt este o folie din PVC, cu grosime foarte mica, de 70-80 de microni. Foile autocolante se printeaza la rezolutii foto foarte inalte, fapt ce duce la obtinerea unor imagini exceptionale.

Principala caracteristica a lor este flexibilitatea, fapt ce le face perfecte pentru suprafete curbe. Sunt  potrivite pentru autovehicule, pentru ca se muleaza perfect pe aripi, geamuri si zone neregulate. Un alt aspect care transforma un autocolant printat intr-o solutie potrivita este rezistenta. Imaginile printate isi pastreaza aspectul impecabil perioade indelungate. Asadar devin apreciate atat pentru grafica exceptionala cat si pentru durabilitatea in timp.

Personalizarea cu autocolant printat este o metoda apreciata si datorita modului de aplicare. Operatiunile de montare sunt rapide, simple si sporesc aspectul deosebit. Pentru a beneficia de aspectul inedit foliile autocolante sunt decupate si lipite temporar pe foi de transfer. Aceasta operatiune asigura fixarea perfecta a printului pe suprafata colantata.

Sunt folosite utilaje speciale pentru a printa pe autocolant iar grafica de multe ori este asigurata de firma care se ocupa de printarea autocolantului.

Autocolante, elemente de marketing

Autocolantele sunt considerate instrumente de marketing si advertising valoroase. Standurile personalizate cu aceste elemente sporesc notorietate companiei. In acelasi timp fac cunoscuta o oferta, un eveniment sau o promotie.

imprimare autocolante pvc autocolant plasticPanourile publicitate cu autocolante printate atrag prin grafica, culoare si dinamism. Totodata sunt instrumente care completeaza campaniile publicitare initiate pe alte canale. Prin intermediul panourilor publicitare cu autocolant printat se poate ajunge mai rapid la publicul tinta.

Scopul elementelor personalizate cu autocolant printat nu se rezuma la cel de advertising. Implementat pe autoturismul companiei devine un element de cunoastere. Clientii si colaboratorii pot recunoaste astfel autovehiculul in trafic, in parcare, in intersectii, s.a.

Utilizari autocolant: publicitate prin autoturisme

Multi folosesc autocolante auto pentru infolierea totala a masinii. Altii aleg sa utilizeze un autocolant printat pentru a promova imaginea unei firme. In ambele situatii foliile reprezenta solutii ieftine, eficiente si de durata pentru imbunatatirea aspectului general.

Avantajul foliilor autocolante este ca poate fi aplicata fara a necesita aprobari suplimentare. Deci masina poate fi colantata in proportie de 50% fara fi nevoie de aprobarea inspectorilor RAR. Un alt beneficiu este legat de aspectul autoturismului. Un autovehicul acoperit cu autocolant printat are aspect de nou. Culoarea pare mai luminoasa, in special cand se folosite folie de calitate.

Durabilitatea este un alt detaliu apreciat la autocolante auto. Tehnicile de lipire folosite confera durabilitate. In fapt in multe situatii operatiunile de colantare sunt atat de complexe ca pot lua locul vopsirii. Specialistii considera ca  folia autocolanta ofera protectie iar procesul de ruginire este intarziat. Pentru ca actioneaza ca o pelicula, apa, gheata si praful fin ajung mai greu la porii de vopsea.

Folii autocolante pentru geamuri

In cele mai multe situatii foliile autocolante sunt folosite pentru decorarea geamurilor. In cazul sediilor de firma pot fi folosite autocolante transparente, care au rol de a oferi intimitate. Sunt preferate aceste variante pentru a nu obstructiona lumina naturala. Astfel sediul firmei este ferit de privirile trecatorilor si beneficiaza de lumina naturala.

Foliile de autocolant printat cu grafica ofera personalitate vitrinelor, insa rolul lor nu se opreste aici. Aceste autocolante au de obicei mentionate informatii esentiale referitoare la activitatea firmei. Deci cresc gradul de vizibilitate, in acelasi timp au informatii legate de modul de contact si ofertele promotionale. In astfel de situatii foliile autocolante devin instrumente de prezentare si element informationale valoroase.

Caracteristicile foliilor autocolante inscriptionate cu grafica sunt deosebite. Acestea impresioneaza prin aspect, rezistenta si durabilitate. Pot fi considerate investitii inteligente ce pot fi exploatate atat la temperaturi foarte mici si foarte mari.

Utilizari autocolant: printuri pe geamurile autoturismelor de transport

Foliile autocolante sunt folosite intens si pentru decorarea geamurilor de la autobuzele folosite in transportul comun si privat. In aceste situatii sunt utilizate pentru a spori confortul in interiorul vehiculului. Acestea sunt utilizate si ca instrumente de promovare a imaginii.

Multe companii aleg sa faca parteneriate cu transportatorii pentru a-si consolida imaginea de brand. In acest fel un autocolant printat devine un instrument eficient de reclama. Creste popularitatea firmei si a logo-ului firmei. Pe foliile autocolante pot fi inscriptionate datele de contact esentiale pentru desfasurarea activitatii. Prin aceasta metoda se ajunge mai aproape de clientii vizati.

Autovehiculele aflate in permanenta circulatie creaza reclame mai eficiente cu impact mai mare. Pentru ca tranziteaza mai multe zone aduc mai aproape de business oameni din diferite medii. Impactul foliilor autocolante montate pe geamurile mijloacelor e transport este mai mare fata de alte metode de promovare.

Autocolante pentru vitrine expozitionale

Vitrinele expozitionale trebuie sa creeze experiente inedite cumparatorilor, doar asa pot concura cu instrumentele puse la dispozitie de mediul online. A amenaja perfect o vitrina expozitionala este echivalent cu asigurarea vanzarilor. Aparent aceasta sarcina este una simpla, in fapt este una ce necesita analiza minutioasa.

Vitrinele expozitionale trebuie sa urmeze regulile stricte impuse de brand. In acelasi timp trebuie sa fie captivante si sa atraga. In afara de aspectele legate de filosofia brandului ce trebuie respectate pot fi utilizate autocolante. Acestea confera dinamismul si vibratiile necesare pentru a capta atentia.

Trebuie sa se tina seama de dimensiunea foliei de autocolant printat, pentru a atrage. Ofertele promotionale si reducerile masive pot fi semnalizate rapid cu autocolante impresionante. Formele, culorile si imaginile de sezon au capacitatea de a atrage atentia si de a vinde.

Autocolant printat poate realiza marcarea zonei de interes

Prin foliile autocolante sunt evidentiate anumite produse, insa si anumite trasee. Multi retalieri si comercianti evidentiaza anumite zone sau rafturi cu ajutorul acestor autocolante. Sunt montate pentru a-i ghida pe clienti catre anumite raioane sau catre anumite oferte.

Un mod de a evidentia un produs este prin folosirea unui stand expozitional evidentiat cu autocolant printat. Acest mod confera dinamism intregului proiect si evidentiaza produsul dorit. Imaginile promotionale imprimate pe astfel de  autocolante au de obicei caracter sezonier si sunt reprezentative.

Utilizari autocolant: decorarea camerelor de relaxare

Foliile autocolante pot deveni elemente decorative importante pentru camere de relaxare sau sali de asteptate. Imaginile sugestive cu peisaje din natura pot fi integrate in locurile ce se doresc sa fi linistitoare.

Camerele de relaxare decorate cu autocolant printat cresc productivitatea angajatilor la locul de munca. Din acest motiv au devenit tot mai populare in companiile multinationale care pun accent pe bunastarea angajatilor.

Aceste folii autocolante sunt montate cu succes si in zonele de asteptare. Pot avea imprimat diferite imagini reprezentative pentru activitatea firmei. Multi antreprenori aleg sa decoreze locurile de asteptare cu autocolante printate cu logourile companiei. Alaturi de alte unelte de marketing decoratiunile cu autocolante contribuie la crearea unui mediu prietenos. Astfel chiar si cele 10 minute de asteptare pot fi petrecute in mod placut.

Autocolante, solutii confortabile pentru realizarea siglei

Sigla firmei este cel mai usor mod de a identifica sediul sau punctul de lucru a unei companii. Siglele colantate sunt solutii ieftine, de durata cu impact major. Fata de alte instrumente acestea isi ating scopul cu usurinta. Pentru ca foliile autocolante isi pastreaza aspectul nemodificat pentru mult timp acest tip de reclama poate fi considerat investitie.

Datorita afisajului cu autocolant printat sigla companiei capata personalitate si prestigiu. Folia nu ofera doar informatii legate de companie si servicii, dar transmite si informatii legate de implicare. Un autocolant impecabil este unul ce denota atitudine si grija pentru business.

Sper ca v-au placut ideile noastre si daca aveti o firma le puteti pune in practica imediat. Costurile sunt mici pentru ce beneficii ofera!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *