Publicitate eficienta pentru afacerea ta
In mediul de afaceri, companiile se lupta cu situatia vizibilitatii brand-ului de catre clienti sau chiar investitori. Ele trebuie sa isi faca vizibila compania (logo-ul, datele de contact, site-ul etc) cu costuri minime insa cu impact puternic. O publicitate eficienta este cheia. In articolul de astazi vom prezenta cateva metode prin care companiile se pot face vizibile foarte usor, in mediul offline:
- Publicitate eficienta: Logo-ul luminos
- Personalizarea autoturismelor cu logo-ul companiei
- Infrumusetarea vitrinelor expozitionale
- Autocolantul reflectorizant
Publicitate eficienta: Logo-ul luminos
Puteți crea vizibilitatea brandului prin realizarea logo-ului luminos sau a unor litere volumetrice luminoase. In acest fel, sunteți siguri ca aveti vizibilitatea inclusiv pe timpul nopții sau la lasarea serii. In plus, aceasta dau si o eleganta magazinului si un plus de incredere asupra brand-ului. Oamenii au incredere in firme care pun accentul pe vizibilitate si pe aspect. Si chiar asa este! Si dvs., suntem siguri ca va place sa intrati intr-un magazin organizat, aerisit, ce are un spatiu frumos decorat.
Logo-ul luminos atrage atentia de la distante considerabile, reusind astfel sa aduca popularitate mai mare si clienti mai multi. De asemenea, investitia in aceste litere nu este foarte mare avand in vedere durata de rezistenta a acestora (pana la 5 ani).
Personalizarea autoturismelor cu logo-ul companiei
Folia de autocolant pentru inscriptionari auto reprezinta o modalitate perfecta de a personaliza un business. Cand vine vorba de evidentierea logo-ului, acesta reprezinta o solutie inteligenta. Intrucat cele mai multe autocolante sunt sursa de culoare si instrumente de consolidare a imaginii, acestea sunt elemente proprii activitatii de advertising. Simplu fapt ca ai logo-ul business-ului pe masina, ai o vizibilitate mare din primul moment in care ai parcat masina sau te-ai plimbat cu ea.
Fata de alte unelte de marketing folia de autocolant pentru inscriptionari auto are o arie mare de utilizare. Pot fi folosite pentru cresterea vizibilitatii si crearea unei imagini personale inedite.
Infrumusetarea vitrinelor expozitionale
Vitrinele expozitionale trebuie sa creeze experiente inedite cumparatorilor, doar asa pot concura cu instrumentele puse la dispozitie de mediul online. A amenaja perfect o vitrina expozitionala este echivalent cu asigurarea vanzarilor. Vitrinele expozitionale trebuie sa urmeze regulile stricte impuse de brand și sa asigure o publicitate eficienta a afacerii. In acelasi timp trebuie sa fie captivante si sa atraga. In afara de aspectele legate de filosofia brandului ce trebuie respectate pot fi utilizate autocolante. Acestea confera dinamismul si vibratiile necesare pentru a capta atentia.
Ofertele promotionale si reducerile masive pot fi semnalizate rapid cu autocolante impresionante. Formele, culorile si imaginile de sezon au capacitatea de a atrage atentia si de a vinde.
Autocolantul reflectorizant
Acest tip de autocolant este folosit pentru a asigura o buna vizibilitate chiar si in conditii de vizibilitate slaba sau in conditii de vreme proasta. Astfel ca este ideal pentru a semnala logo-ul sau sigla companiei. De obicei, acest tip de autocolant este folosit pentru a realiza semnele de trafic rutier insa, daca suntem putin inventivi, ne putem foarte usor face vizibila firma cu ajutorul lor.
Sau puteti foarte usor sa semnalizati magazinul de la 100 m distanta, facand un semnal cu ajutorul autocolantului reflectorizant. Puteti realiza cifre, litere cu ajutorul lui, pe care sa le lipiti pe vitrina magazinului (de exemplu pentru a indica reduceri masive sau lichidarea de stocuri). Important este sa va ganditi exact ce va doriti sa realizati pentru ca atunci cand comandati, este recomandat sa luati putin mai mult autocolant, acesta fiind util la montaj, cand exista riscul sa pierdeti material.
Sunteti pregatiti sa va faceti publicitate eficienta companiei cu ajutorul ideilor noastre? Care dintre cele 4 idei vi se pare mai potrivita pentru afacerea dvs?