Intrebari frecvente
Ce este autocolant.ro?
Autocolant.ro este primul magazin online dedicat exclusiv autocolantelor. Ne propunem sa te ajutam sa gasesti cea mai buna solutie la problema TA. Te ghidam sa alegi materialul potrivit dintre cele peste 100 de tipuri de autocolante precum si accesoriile potrivite pentru montaj.
Iar daca nu ai gasit raspunsul la intrebarile tale rasfoind paginile sitului, ne poti contacta pe email la contact@autocolant.ro sau telefonic la 0746.227.278
Ce pot sa fac daca am uitat parola?
Daca ti-ai uitat parola, da Click pe link-ul "Contul tau" si "Ai uitat parola?" si introdu email-ul cu care te-ai inregistrat. O noua parola va fi generata de catre sistem si trimisa pe adresa de email specificata.
Care sunt modalitatile de plata?
Am pus la dispozitia ta mai multe modalitati de a efectua plata unei comenzi:
- plata cash la livrare se face in lei, integral, la livrarea coletului de catre agentul de curierat.
- plata online cu cardul se realizeaza exclusiv prin intermediul Netopia S.R.L. cu solutia integrata MobilPay.
- plata prin banca cu ordin de plata se face in maximum 48 ore de la plasarea comenzii, prin serviciul de internet banking sau prin ordin de plata. Daca alegi aceasta forma de plata te rugam sa trimiti confirmarea platii pe email la adresa contact@autocolant.ro.
Cum se face livrarea?
Timpul de livrare difera de la un produs la altul si este precizat pe pagina aferenta fiecarui produs. Livrarea se face prin firma de curierat agreata, in intervalul specificat la plasarea comenzii.
In momentul in care coletul a fost expediat din depozitul Autocolant.ro vei primi un email de instiintare care contine si AWB-ul comenzii, iar in decurs de cateva zile vei fi contactat de curier (telefon/SMS) pentru livrarea coletului.
Pot sa solicit factura si chitanta pe persoana juridica?
Da. Tot ce trebuie sa faci este sa bifezi casuta "Reprezint o persoana juridica" si sa completezi datele acesteia inainte de plasarea comenzii. Daca platesti cash si doresti chitanta pe firma, specifica acest lucru curierului care livreaza comanda in momentul emiterii chitantei.
Cum pot renunta la comanda?
Poti anula comanda atata timp cat produsele se afla inca in depozitul Autocolant.ro intrand direct in contul tau si apasand butonul "Anuleaza comanda". O alta modalitate de a renunta la comanda este sa ne scrii la adresa contact@autocolant.ro precizand numarul comenzii.
Cum pot face un retur?
Poti returna un produs in termen de 14 zile de la data livrarii coletului, atata timp cat acesta nu este realizat special pentru tine (ex: materiale la metru) si are ambalajul original.
Pentru a initia un retur te rugam sa ne scrii la contact@autocolant.ro, precizand numarul comenzii, produsele pe care doresti sa le returnezi si motivul returului. De asemena, trebuie sa te asiguri ca produsele sunt livrate la adresa str.ing.Pisoni nr.10, sector 1, Bucuresti. Contravaloarea produselor returnate va fi virata in contul bancar specificat, in termen de 14 zile.
Pot schimba un produs comandat cu altul?
O comanda deja plasata nu se poate modifica. Daca doresti schimbarea unui produs cu altul, trebuie sa anulezi comanda actuala si sa plasezi o noua comanda.
Pot adauga noi produse la o comanda existenta?
La o comanda deja plasata nu se mai pot adauga alte produse. Este necesar sa plasezi o noua comanda pe site, iar daca termenul de livrare este identic, atunci le putem cumula.
Ce pot face daca am primit un produs deteriorat?
In cazul in care ai primit un produs deteriorat te rugam sa ne trimiteti un email pe adresa contact@autocolant.ro cu poze care demonstreaza gradul de deteriorare. Fiecare solicitare va fi preluata de echipa Autocolant.ro si va fi tratata individual in funtie de caz.
Se pot modifica datele de livrare?
Da. Pentru modificarea numarului de telefon sau a adresei de livrare este necesar sa ne trimiti un email pe adresa contact@autocolant.ro cu numarul comenzii si noile date de livrare.
Unde pot gasi documentele aferente produselor comandate?
Factura fiscala in format tiparit va fi atasata produselor trimise catre dumneavoastra. Daca doriti o copie, puteti sa ne solicitati acest lucru in scris pe adresa de email contact@autocolant.ro, specificand numarul comenzii.
Celelalte documente aferente produselor (garantie, instructiuni de folosire, declaratii de conformitate si descrierea produselor) se pot accea sau descarca din fiecare pagina de produs.